Facilități fiscale pentru microîntreprinderi valabile de la 1 ianuarie 2021 – Partea a III-a

Facilități fiscale pentru microîntreprinderi valabile de la 1 ianuarie 2021 – Partea a III-a

După cum vă spuneam în articolele anterioare, recent, a intrat în vigoare O.U.G. nr. 153/2020 care stabilește o serie de măsuri fiscale pentru asigurarea resurselor financiare necesare contribuabililor și, de asemenea, modifică O.U.G. nr. 33/2020 și Codul de procedură fiscală.

Continuam să vă prezentăm principalele modificări aduse prin O.U.G. nr. 153/2020:

Partea I a articolului o puteți citi AICI: Facilități fiscale pentru microîntreprinderi valabile de la 1 ianuarie 2021 – Partea I

Partea a II-a articolului o puteți citi AICI: Facilități fiscale pentru microîntreprinderi valabile de la 1 ianuarie 2021 – Partea a II-a

III. Codul de procedură fiscală

Conform acestei ordonanțe de urgență, furnizarea de informații și documente între MFP/ANAF și autorități publice, instituții publice și de interes public din administrația publică centrală și locală, alte persoane juridice de drept privat, se realizează prin mijloace electronice utilizând sistemul informatic PatrimVen – depozit de date colectate de MFP/ANAF și puse la dispoziție autorităților, instituțiilor, entităților de drept privat.

În situația în care informațiile sau documentele solicitate nu pot fi puse la dispoziție prin intermediu PatrimVen, acestea pot fi transmise în format letric sau pe dispozitive/suporturi de stocare a datelor.

Procedura de înrolare, modalitățile de acces în PatrimVen se vor stabili prin OMFP.

Pentru mai multe informații echipa Paulopol vă stă la dispoziție, nu ezitați să ne contactați pe e-mail la office@paulopol.ro..