Pe data de 23.07.2020, s-a publicat în Monitorul Oficial nr. 651 un ordin care reglementează Registrul electronic de evidență a zilierilor. În măsură în care firma Dvs folosește zilieri, cele de mai jos pot fi o tema de interes pentru activitatea dvs.

Pentru înființarea acestui registru electronic, trebuie să obțineți de la ITM numele de utilizator și parolă, pe baza unei Cerere ITM (atașată) și a unor documente ale societății (CUI, împuternicire, declarație – atașată, CI reprezentant legal).

Facem precizarea că numele de utilizator şi parolă pentru accesarea spaţiului privat al angajatorului din portalul Inspecţiei Muncii (dacă aveți cont) pot fi utilizate şi pentru accesarea Registrului electronic al zilierilor.

Cu privire la înregistrare și, mai apoi, la utilizarea efectivă a Registrului, AICI regăsiți Metodologie 2020 zilieri.html care cuprinde toți pașii și informații detaliate. În caz că va sunt necesare alte clarificări sau lămuriri, va stau la dispoziție.

Descărcaţi de AICI:

Metodologie 2020 zilieri.html

Cerere ITM

Declaratie ITM

Pentru orice informații sau lămuririechipa Paulopol vă stă la dispoziție, ne puteți contacta pe e-mail la office@paulopol.ro.